• Aktualno

    • Poziv za sudjelovanje na 15. Samoborskom proljetnom sajmu (14.4.2019)

      18-03-2019

      Grad Samobor organizator je 15. „Samoborskog proljetnog sajma 2019.“ i poziva Vas da se kao izlagač uključite u ovu najznačajniju gospodarsko – sajamsku proljetnu manifestaciju. Samoborski proljetni sajam, koji ove godine bilježi 15. godinu održavanja, ima svrhu promoviranja samoborskog gospodarstva, starih zanata, izvornih suvenira, robnih marki...

    • Nezaposleni, prijave za besplatno usavršavanje

      16-03-2019

      Nezaposlena ste osoba? Živite na području LAG-a Sava? Htjeli biste steći još neka znanja i vještine da možete pronaći bolji posao?

    • 3. Motivacijska radionica za nezaposlene (22.3.)

      14-03-2019

      Klub za zapošljavanje – RADO (Obrtnička komora Zagreb – Udruženje obrtnika Samobor) održati će 22. ožujka 2019. u prostoru Udruženja obrtnika Samobor 3. motivacijsku radionicu za nezaposlene osobe s područja Samobora i Svete Nedelje. Motivacijsku radionicu voditi će: stručnjakinja za poslovnu komunikaciju i osobni razvoj Liljana Buhač i...

    1 2 3

 

SAMOBORSKI OBRTNICI USPJEŠNO SU ZAVRŠILI EDUKACIJU

Edukacija se održala u periodu od 10.12. - 14.12.2018. u poslijepodnevnim satima u prostorijama Udruženja obrtnika Samobor. Edukacija je sufinancirana sredstvima Zagrebačke županije i za članove Udruženja je bila u potpunosti besplatna. Koncept edukacije činili su pet modula:

  • Poslovna komunikacija
  • Poslovno upravljanje
  • Pozicioniranje na tržištu putem suvremenih marketinških alata
  • Upravljanje vremenom i organizacijske vještine
  • Korištenje informatičkih alata u poslovanju

Cilj poslovne komunikacije bio je osvijestiti kompleksnost komunikacijskog procesa i što sve utječe na uspješnost komunikacije te uvježbati aktivno slušanje, nedvosmisleno izražavanje s posebnim naglaskom na davanja povratne informacije (feedbacka), koji su osnova za građenje odnosa i postizanje dobrih poslovnih rezultata. Kroz poslovno upravljanje polaznici su se upoznali s osnovama računovodstva kako bi donošenjem odluka utjecali na poboljšanje financijskih rezultata te planirali uravnoteženu financijsku strukturu, odnosno pažljivo i odgovorno odlučivali o izvorima financiranja na temelju sadašnjih i budućih poslovnih pokazatelja uz prateću zakonodavnu strukturu. U pozicioniranju na tržište putem suvremenih marketinških alata obrtnici su naučili koristiti Internet promociju, digitalni marketing i društvene mreže u svrhu promocije svojih proizvoda i svojih obrta. Upravljanje vremenom i organizacijske vještine u današnje užurbano doba pokazuju se kao iznimno važne vještine koje je moguće postići putem učenja o načinima efikasnog postavljanja prioriteta u odnosu na osobne i profesionalne životne ciljeve i organiziranje svojih dnevnih zadataka u službi dugoročnih ciljeva. Planiranje vremena, ciljeva i zadatak je važno kako bi se u konačni osigurali bolji poslovni rezultati i kontrola nad poslovanjem. S obzirom da se današnje poslovanje zasniva na intenzivnoj primjeni informatičkih, komunikacijskih tehnologija i tehnologija grupnog rada, korištenje informatičkih alata u poslovanju javlja se kao nužnost i potreba. Kroz edukaciju polaznici su naučili koristiti ključne tehnologije koje utječu na efikasnost i produktivnost poslovanja i grupnog rada, koje omogućuju upravljanje dokumentima, njihovim sadržajem, odnosima s kupcima, komunikaciji i radu u skupini. Zahvaljujemo svim polaznicima koji su se odazvali ovoj edukaciji i pozivamo sve obrtnike da se i ubuduće javljaju na tečajeve, seminare i edukacije koji će im koristiti u njihovom poslovanju.

 

gledajte_emisiju_o_obrtnistvu_na_htv_2_mediumobrtnicki-listpozitiva samobor